Ένας αγωνας, Δύο νικητές!

Από τον Αντώνη Παπαδόπουλο

Μετά από ένα από τα καλύτερα grand prix της φετινής σεζον ίσως και το καλύτερο από θέμα αγώνιας και ενθουσιασμού,μία απόφαση ήρθε να χαλάσει όλη αυτή την υπέροχη μέρα αγώνα στο γεμάτο συγκινήσεις grand prix του Καναδά.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα απο την αρχή, ξεκινώντας το τριήμερο και γνωρίζοντας ότι η Mercedes θα ερχόταν στο Καναδά με αναβαθμισμένο πακέτο κινητήριας μονάδας, κανένας δε περίμενε να δεί κάτι διαφορετικό απο αυτο που βλέπει απο την αρχή της σεζόν. Μια Mercedes να κυριαρχεί στη πίστα (εξαίρεση το grand prix του Bahain όπου οι Ferrari ήταν ελαφρώς ανώτερες) με τους Χάμιλτον και Μπότας να δείχνουν ότι θα διεκδικήσουν το πρωτάθλημα μέχρι το τέλος, και μία Ferari η οποία θα προσπαθήσει να δείξει μια ανόδο συγκριτικά με τις κακές εμφανίσεις της μέσα στη σέζον.

Ξεκινώντας στη διαδικασία των πρώτων ελεύθερων δοκιμών βλέπουμε μια είκονα στην οποία είμαστε συνηθισμένοι σε ολόκληρη τη φετινή σεζόν μια Mercedes να κυριαρχεί (Hamilton P1 1.12.767s, Bottas P2 +0.147s) και μια Ferrari να παραπαίει μένοντας πίσω σχεδόν 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο (Leclerc P3 +0.953s, Vettel P5 +1.138s) συνειδητοποιώντας ότι θα δούμε άλλη μια μονομαχία των silver arrows. Λίγες ώρες αργότερα με την εκκίνηση των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών, οι κοκκίνοι έκαναν την αντεπίθεση που ηλπίζαν να δούν οι tiffosi και όλοι οι φίλαθλοι της Formula 1, με χρόνους αντίστοιχους με αυτούς της Mercedes στη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών η Ferrari έκανε το 1-2 (Leclerc P1 1.12.177, Vettel P2 +0.074s) αφήνωντας τις Mercedes πίσω τους (Bottas P3 +0.134, Hamilton P6 +0.761s) και τον 5 φορές παγκόσμιο πρωταθλήτη Λιούις Χάμιλτον με σπασμένη πίσω δεξιά ανάρτηση μετά απο επαφή του στη στροφή 9 του σιρκουι, κλείνοντας έτσι την πρώτη μέρα του grand prix του Καναδά και αφήνοντας τους πάντες με την ελπίδα οτι ίσως γίνει κάτι διαφορετικό σε αυτόν τον αγώνα. Με την εκκίνηση της δεύτερης ημέρας και τις προσδοκίες στα ύψη η Ferrari κράτησε χαμηλούς τόνους χώρις να κάνει κάποια σημαντική δήλωση, απο την άλλη πλευρά στο στρατόπεδο της Mercedes οι άνθρωποι της ομάδας δήλωσαν πως με τη Ferrari άκρως δυνατή στις ευθείες τα πράγματα θα είναι δύσκολα για τους οδηγούς της. Με την εκκίνηση των τρίτων ελεύθερων δοκίμων ολοί περίμεναν να δούν αν οι Ferrari μπορούν να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, και οι οδηγοί των κόκκινων μονοθεσίων δεν απογοήτευσαν κάνοντας ξανά το 1-2 απέδειξαν οτι ειναί ανταγωνιστικές (Vettel P1 1.10.843, Leclerc P2 +0.139) απέναντι στους κυρίαρχους της φετινής σεζόν αφήνοντας τους στη 3η και 4η θεση (Hamilton P3 +0.393, Bottas P4 +0.688). Αφήνοντας τις ελεύθερες δοκιμές προχωράμε σε αυτό που δίνει ιδιαίτερο νοήμα στη δεύτερη μέρα που δεν είναι άλλο απο τις κατατακτήριες δόκιμες. Με την αγώνια για τους πολλούς φίλους της Ferrari στον Καναδά να είναι στα ύψη η διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών μας δίνει μια εικόνα που είχαμε να δούμε για 17 ολόκληρους αγώνες, ο Σεμπάστιαν Φέτελ (P1 1.10.240s) καταφέρνει να πάρει την πολυπόθητη Pole position αφήνοντας τους Χάμιλτον (P2 +0.206s) Λεκλέρκ (P3 +0.680s) και Μπότας (P6 +0.861s) πίσω του.

Και πάμε στη τρίτη μέρα ή αλλιώς στη μέρα αγώνα, με την αγωνία να κορυφώνεται μετά τις δηλώσεις της Mercedes,οτι το μονοθέσιο του Λιούις Χάμιλτον έχει καποία προβλήματα στη κινητήρια μονάδα του λόγω του ατυχήματος που είχε ο Βρετανός στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές το σκηνικό μοιάζει να έχει ανατραπεί και οι Ferrari να είναι κοντα στο πρώτο 1-2 της σεζόν, ωστόσο κάτι τετοίο δεν θα πραγματοποιήθει γιάτι οι μηχανικοί της Mercedes κάνοντας “αγώνα δρόμου” κατάφεραν να ετοιμάσουν έγκαιρα το μονοθέσιο του Βρετανού εκκίνοντας χωρίς κάποια τιμωρία στο grid. Με μια πολύ ήρεμη εκκίνηση για δεδομένα Καναδά δεν έχουμε κάποιο συμβάν πέρα απο την επαφή του Αλεξάντερ Άλμπον με τον Αντόνιο Τζιοβινάτσι που στοίχησε στον Ταϊλανδό την μπροστινή του πτέρυγα, και με τους τρείς πρώτους να βρίσκονται στις θέσεις που εκκίνησαν ολοκληρώνετε ο πρώτος απο τους εβδομήντα γύρους του Καναδικού grand prix. Χωρις να υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον στον αγώνα και τη διαφορά Φέτελ Χάμιλτον να βρίσκετε στα τέσσερα δευτερόλεπτα μετά την ολοκλήρωση του αναγκαστικού pit stop και των δύο ολα δείχνουν οτι η Ferrari είναι κοντά στη πρώτη της φετινή νικη.

Με τον Λιούς ώσπου ο Βρετανός αποφάσησε να αναλάβει δράση. Πιέζοντας το μονοθέσιο του ο Λιούις Χάμιλτον μείωσε την διαφορά κάτω απο το ένα δευτερόλεπτο ασκώντας ιδιαίτερη πίεση στον Γερμανό. Και έτσι φτάνοντας στον 48ο γύρο ο Γερμανός πιλότος της Ferrari κάνει το λάθος και στην προσπάθεια του να επανακτήσει τον έλεγχο του μονοθεσίου του και να το επαναφέρει στη πίστα κλείνει την πόρτα στον Βρετανό που επιχείρησε να προσπεράσει απο την εξωτερική. Με τον συμβάν υπό διερεύνηση για περίπου δέκα γύρους ο Χάμιλτον παρέμεινε κοντά στον Φέτελ και έψαχνε να βρεί το κενό που θα του έδινε τη δυνατότητα να περάσει στη πρωτοπορία του αγωνα. Με την τραγική απόφαση των αγωνοδικών να τιμωρήσουν τον Γερμανό με 5 δευτερόλεπτα ποινής ο Χάμιλτον τερματισε στη πρώτη θέση αφήνοντας πίσω του τον Γερμανό απογοητεύοντας του tiffosi και τους όλους τους υγιείς φιλάθλους του σπόρ.

Με την ολοκλήρωση του αγώνα ο Γερμάνος αρνήθηκε να πάει στο parc ferme λόγω της αστείας τιμωρίας και της κλόπης που έγινε κατά αυτού και της ομάδας του οπως ο ίδιος δηλωσε. Φτάνοντας στο parc ferme ο Γερμανός οδηγός άλλαξε τις πινακίδες τοποθετόντας τη πινακίδα με το νουμερο 2 μπροστά απο το μονοθέσιο του Χάμιλτον και βάζοντας τη πινακίδα με το νούμερο 1 στη θέση που θα έπρεπε να βρίσκετε το δικο του μονοθέσιο. Επισης ο Γερμάνος μετά την απονομή των τροπαίων έκοψε την συνέντευξη του Λιούις Χάμιλτον ζητώντας απο τους οπαδούς της Ferrari να μην αποδοκιμάζουν τον Βρετανό οδηγό της Mercedes αλλά τη γελοία απόφαση των αγωνοδικών γνωρίζοντας την αποθέωση.

Η τελική κατάταξη του grand prix του Καναδά:

 

Please follow and like us:
error0

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.